میگویے باران را دوست دارم
اما
هنگام باران چتر به دست می گیری....
میگویے
آفتاب را دوست دارم
اما
هنگام روز به سایه پناه میبری..
میگویے
باد را دوست دارم
اما
هنگام وزش باد پنجره را میبندی..
وحشتم از این است یک روز بگویے
تو را دوست دارم....
:.همیشه در کنار هم می مانیم.:...
ما را در سایت :.همیشه در کنار هم می مانیم.: دنبال میکنید
برچسب: دوسم داری؟؟,دوسم داری من بیشتر,دوسم داری محسن جمال,دوسم داری امیر زمانی,دوسم داری میدونم,بگو دوسم داری حمید اصغری,بگو دوسم داری,چقدر دوستم داری,بگو دوسم داری دوست دارم,چرا دوستم داری, نویسنده: بازدید: 104